/Files/images/1.png

«Ми - веселі малюки»

Мета:

Познайомити дітей з правилами безпечного переходу дороги по пішохідному переходу з допомогою гри.

Завдання:

1. Знайомство з дорожньою розміткою пішохідного переходу - «зеброю».

2. Дати знання про сигнали світлофора.

3. Виховувати усвідомлене ставлення до правил безпечної поведінки на дорозі.

4. Виховувати любов і співчуття до тварин.

5. Створити гарний настрій, позитивний емоційний настрій.

6. Вчити уважно слухати і відповідати на запитання.

7. Збагатити словниковий запас.

Словник: світлофор, зебра, пішохідний перехід.

8. Продовжувати викликати інтерес до розфарбовування.

Матеріали:

Іграшковий заєць або маска зайця, розмітка пішохідного переходу (якщо заняття проводиться в приміщенні), дорожні знаки: пішохідний перехід і світлофор, іграшкові машини, підготовлені листи-розмальовки із зображенням світлофора.

Хід заняття-розваги:

Вихователь з дітьми виходять на майданчик дитячого саду, де знаходиться розмітка дороги з пішохідним переходом, світлофор, знак пішохідного переходу. Поки діти шикуються біля знаків, з'являється Заєць з забинтованою ногою (дорослий в масці зайця).

Вихователь: - Діти, подивіться, хто це до нас прискакав.(Відповіді дітей: зайчик.) Це не простий зайчик, а це той самий зайчик, який потрапив під трамвай і поранив лапку. Йому вилікував лапку доктор Айболить. Пам'ятаєте, ми з вами читали про доброго доктора Айболита. (Відповіді дітей).

-Зайчик розкажи, що з тобою сталося.

Зайчик: - Я біг, біг по полю за красивим метеликом, вибіг за ним на дорогу, а там стільки машин, що я розгубився і не помітив трамвайчик, який не встиг загальмувати. Мені було дуже боляче і страшно.

Вихователь

- Діти, як ви думаєте, чому з ним сталася ця біда? (вихователь підводить дітей до висновку про те, що дорогу треба переходити тільки разом з дорослими і в спеціальних місцях, які називаються пішохідні переходи на зелений сигнал світлофора).

Заєць: - Діти , допоможіть мені, я тепер боюся переходити дорогу. Що мені робити?

Вихователь:

- Діти, давайте допоможемо зайчику, пояснимо і покажемо, як потрібно правильно переходити дорогу. (Відповіді дітей).

Слухай зайчик. ( Вихователь читає вірш про світлофорі):

Він стоїть біля переходу.

У спеку варто і в негоду.

Наш помічник з давніх пір -

Роботяга - світлофор.

Зайчик, ти знайомий з нашим другом-світлофором?

Заєць:- Ні.

Вихователь: - Слухай далі:

Усім знайомі смужки
Знають діти, знає дорослий.
На ту сторону веде
Пішохідний перехід.

- Зайчик, ти знайомий з нашим другом - пішохідним переходом?

Заєць:- Ні.

Вихователь:- Тому ти і потрапив в аварію, без друзів - світлофора і пішохідного переходу не перейти дорогу. Нічого, зайчик ми познайомимо тебе з ними. Так, дітки? (Відповіді дітей).

Гра «Маленькі пішоходи».

Матеріал: знак пішохідного переходу, світлофор, машина, лялька.

Біля пішохідного переходу варто Заєць. Чекає дозволяючого сигналу світлофора, щоб перейти вулицю.

Вихователь: показує червоний сигнал світлофора.

- Можна переходити дорогу?

Діти:- Ні.

Заєць варто.

Вихователь: показує зелений сигнал світлофора.

- Можна переходити дорогу?

Діти:- Так.

Заєць переходить дорогу по «зебрі». Гра повторюється кілька разів. (Замість зайця дорогу можуть переходити діти по черзі).

Вихователь:- Зайчик, тобі сподобалася наша гра?

Заєць:- Так.

Вихователь:- А наші друзі - світлофор і пішохідний перехід?

Заєць:- Так. Діти, ви так добре знаєте правила, що я теж їх запам'ятав і розповім про них своїм друзям, щоб вони не потрапили як я в біду.

Вихователь:- Ось бачиш, зайчику, ти один переходив дорогу на червоний сигнал світлофора і не по пішохідному переходу, тому й потрапив під трамвай. Зайчик, а що ти розкажеш своїм друзям?

Заєць:- Я розповім своїм друзям про те, що дорогу треба переходити тільки у належному місці і по пішохідному переходу на зелений сигнал світлофора, і тільки з дорослими.

- Спасибі вам, дітки, тепер я піду додому , до мами-зайчихи і буду дуже обережний на дорозі.

Вихователь:- Зайчик, приходь до нас в гості ще, ми тобі розповімо про інші правила дорожньої безпеки.

Заєць:- Обов'язково прийду, до побачення!

Вихователь з дітьми заходять в групу, де виконують завдання по розфарбовуванню світлофора (вихователь допомагає дітям). Роботи дітей виставляються на стенд для батьків.

Якщо заняття проводиться у приміщенні, то хід заняття той же, тільки використовується розмітка пішохідного переходу і може використовуватися іграшковий заєць замість дорослого в масці.

Конспект інтегрованого заняття з використанням нетрадиційної техніки аплікації за казкою «Семеро козенят» (з використанням ІКТ)

Програмовий зміст: вчити наносити клей за допомогою вушних паличокна зображення, правильно прикладати зім’яті шматки серветок на тулуб, притиснути пальчиками. Розвитати: зв’язне мовлення дітей, рухову активність під час виконання різних видів діяльності, дрібну моторику рук, творчість, вміння знаходити вихід з життєвої ситуації

(повернути козеняток до Мами – Кози)

Заохочувати дітей до експерементування та створення картин за допомогою матеріалів, що використовуються в нетрадиційних техніках (обривання)

Виховувати любов до домашніх тварин та готовність піклуватися про них.

Матеріал:готові намальовані силуети козеняток, клей, білі паперові серветки, вушні палички, смайлики, пір’я, сердечко, лист, ІКТ, наголівнички козеняток, кошик з яблучками, герой Мама – коза (дорослий), чарівна паличка.

Методи та прийоми: словесні та практичні, використання ІКТ, рефлексія, наочні.

Попередня робота: переказ казки «Коза і семеро козенят», закріплення правил користування клеєм, вивчення привіталочки та пальчикової гри.

Хід заняття:

І. Вступна частина.

Привітання

Ви сьогодні вже проснулись?

Мамі зранку посміхнулись?

Ми вас друзі всіх вітаєм!

Настрій гарний побажаєм?

Привітайтесь : «Добрий день»

Нехай гарно розпочнеться новий день.

Емоційне налаштування на заняття.

Я на сьогоднішньому занятті хочу побажати вам гарного настрою(смайлик с посмішкою),легких завдань(пір’я) та любові і поваги один до одного (сердечко).

Сюрпризний момент: стук у двері (листоноша приніс листа на якому написано: «Лист для дітей групи «Веселка»

Тут є фотокартка від кого цей лист (фото Кози)

Добрий день любі діти. Ви мабуть вже знаєте, яка зі мною трапилась біда. Я так сумую за своїми дітками – козенятками, але не знаю як їх повернути. Я відправила листи до всіх дитячих садочків нашого міста і з нетерпінням чекаю на вашу допомогу. Я знаю, що ви дуже кмітливі та розумні і обов’язково знайдете вихід з цієї ситуації…

З нетерпінням чекаю на вашу допомогу»

Мотивація: діти допоможемо Мамі – Козі? Звчайно, але нам потрібно поміркувати, як ми можемо це зробити.

ІІ. Основна частина.

Діти я пропоную вам разом зі мною пригадати, яка з Козичкою трапилась біда (перегляд уривку з мультфільму «Коза і семеро козенят» (обговорення його змісту)

Давайте спробуємо їй допомогти, як ми можемо це зробити? (відповіді – міркування )

Я пропоную створити козеняток своїми руками.

Але перш ніж ми будемо це робити треба трішки відпочити.

Перетворювальна діяльність – рефлексія.

1 – 2 – 3 - козенятками стали ми.

Фізкультхвилинка.

Козенятка сіли й ждуть. (присідають)

Спритно ріжками прядуть (показують ріжка)

Зимно козеняткам ждать (стоять)

Треба трошки пострибать (стрибають)

Пострибали, відпочили, й до роботи приступили(сідають на місця)

1 – 2 – 3 – чарівна паличка знову нас у діток перетвори.

Тоді сідайте за свої столи і ми зараз створимо гарних козеняток.

Але перш ніж розпочати роботу зробимо пальчикову гімнастику.

Пальчикова гімнастика: «Цей пальчик»

Цей пальчик – маленький (загинаємо мізинчик)

Цей пальчик - слабенький ( загинаємо безіменний пальчик)

Цей пальчик – довгенький (загинаємо середній пальчик)

Цей пальчик – сильненький (загинаємо вказівний пальчик)

Цей пальчик – товстун (загинаємо великий пальчик)

Ну а разом – кулачок!

Створювати козеняток ми будемо за допомогою серветок.

Скажіть, якого кольору серветки нам потрібні?

Діти подивіться будь ласка у вас лежать вушні палички ними ми будемо наносити клей, також лежить серветка я пропоную вам взяти серветку і в тарілочку порвати на маленькі частинки. Також у вас є заготовки козеняток візьміть будь ласка вушну паличку і добре промастіть заготовку свого козенятка (за лінії не виходимо), тепер візьміть серветку, яку ви подрібнили і прикрасьте своє козенятко.

Робота дітей під керівництвом вихователя.

Діти, а давайте зателефонуємо нашій Козичці та повернемо їй діток – козеняток.

(розмова по телефону)

ІІІ. Заключна частина.

Прихід Мами – кози, яка дякує дітям за допомогу та пригощає смачними яблучками.

А зараз я хочу щоб ви всі вийшли на килимок і ми з вами поділилися враженнями про сьогоднішнє заняття. Зробіть коло я буду вам яблучка роздавати, а ви мені про наше заняття розповідати.

Запитання до дітей:

- Від кого нам прийшов лист?

- З якої вона казки?

- Про що нас прохала Мама – Коза?

- Чи допомогли ми козі?

- Як ми це зробили?

- Чи важко вам було створювати своїх козеняток?

- Що вам найбільше сподобалось?

- Що було важко робити?

Кому з дітей важко відповісти на мольберт виставляються картинки – підказки

(Коза, козенятка, ілюстрації до казки – індивідуальний та диференційований підхід)

Кiлькiсть переглядiв: 473

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.