Стратегія
забезпечення розвитку якості освіти Биківського НВК
Наша школа:
- школа творчості для вчителів;
- школа спокою для батьків;
- школа радості для дітей.
План стратегічного розвитку спрямований на виконання:
- Конституції України;
- Законів України:
"Про освіту” ; "Про загальну середню освіту” ; «Про дошкільну освіту» "Про сприяння соціальному становленню та розвитку молоді в Україні” ;"Про молодіжні та дитячі громадські організації”; "Про охорону дитинства” ;
_Концепції Нової Української школи;
- Національної Програми "Освіта України ХХІ століття”
- Національної Програми "Діти України”;
- Державних стандартів початкової, базової загальної середньої освіти;
- Конвенції про права дитини;
реалізацію:
- сучасної державної політики в освітянській галузі на основі державно-громадської взаємодії з урахуванням сучасних тенденцій розвитку освіти та потреб учасників освітнього процесу;
- нормативно-правових актів щодо розвитку освітньої галузі;
створення:
- належних умов для розвитку доступної та якісної системи освіти школи;
- умов рівного доступу до освіти;
- гуманних відносин в освітньому закладі;
- сприятливих умов для підтримки та розвитку обдарованих учнів;
- належних умов для соціально-психологічнго захисту учасників освітнього процесу;
- створення умов для навчання дітей з особливими освітніми потребами;
- необхідної матеріально-технічної бази;
Мета та завдання школи.
Головні цінності педагогічного колективу— дитина, культура, творчість. Основний принцип педагогічного процесу закладу — цілеспрямована взаємодія дорослих і дітей, що виступає джерелом розвитку й задоволення вищих потреб дитини, умовою її можливої реалізації, навчальним середовищем, у якому індивід самостверджується й самореалізуеться.
Наша мета - створення такого середовища в школі, яке б плекало творчу особистість, створювало умови для повноцінного інтелектуального, творчого, морального, фізичного розвитку дитини, вироблення сучасної моделі випускника школи, спроможного реалізувати власний позитивний потенціал.
Завдання - реалізація ціннісних пріоритетів особистості, створення розвивального середовища, у якому б реалізувалася модель випускника, задоволення освітніх потреб не тільки обдарованої молоді, а й звичайних учнів, де всі стануть успішними в житті, здатними до інтеграції з європейським співтовариством.
Стратегічний план розвитку включає в себе:
1. Освітню та виховну складову.
2. Методичну складову.
3. Систему збереження та зміцнення здоров’я учня та вчителя.
4. Матеріально-технічну складову.
Принципи роботи Биківського НВК:
1. Самостійність школи у вирішенні основних питань змісту її діяльності, розвитку різноманітних форм співпраці й партнерства, установлення довір'я між учасниками педагогічної діяльності.
2. Науковість та ефективність освітнього процесу на основі сучасних педагогічних досягнень.
3. Демократизм і гуманізм освітнього процесу.
4. Збереження, передача, відновлення й розвиток української національної культури та культури народів світу засобами освіти.
5. Раціональність та доцільність вибору форм і засобів освіти й виховання для задоволення духовних запитів дитини,її пізнавальних та інтелектуальних можливостей, інтересів.
6. Забезпечення фізичного розвитку дитини, збереження її життя і здоров'я.
7. Створення чіткої інноваційної системи освіти.
8. Творчий пошук резервів і джерел вдосконалення роботи школи.
9. Етичність стосунків усіх учасників освітнього процесу.
СТРАТЕГІЧНІ ЗАВДАННЯ РОЗВИТКУ
І.Освітня та виховна складова
1. Освітня
· Забезпечення роботи навчального закладу відповідно вимогам суспільного замовлення з поєднанням інтелектуальних, творчих, функціональних можливостей кожної дитини, школи в цілому з виховно-розвиваючими можливостями і потребами сімї, громади, недержавних організацій.
· Продовження виконання державного замовлення на освіту в рамках Держстандарту школою в повному обсязі і високоякісно, забезпечення її випускникам свободи вибору та широких перспектив у майбутньому.
· Створення якісної системи психолого - педагогічного супроводу освітнього процесу
· Забезпечення комплексної інформатизації освітнього процесу, та використання новітніх інформаційних технологій освітньої практики;
· Здійснення загальнообов’язкової освіти в атмосфері вільного творчого навчання у поєднанні з набуттям практичних навичок.
· Утвердження навчального закладу, як школи, де основні зусилля спрямовуються не на просту передачу знань від учителя до учня, а на розвиток творчих здібностей та громадянської компетентності вихованців.
· Розвиток комунікативних навичок учнів у володінні іноземними мовами;
2. Виховна
· ·Формування учня як активного, свідомого, творчого суб’єкта освітнього процесу.
· Національно- патріотичне виховання.
· Розвиток системи профорієнтаційної освіти з метою самореалізації особистості в освітньому просторі.
· Виховання загальнолюдських цінностей, національної самобутності через традиційні та інноваційні технології у освітньому процесі.
· Виховання правової культури в умовах демократичного суспільства.
· Реалізація проекту «Батьківська академія» з метою співпраці «школа - батьки».
· Формування національної та міжкультурної толерантності з урахуванням перспектив інтеграції українського суспільства в європейський простір.
ІІ.Методична складова
· Створення умов для поліпшення психолого-педагогічної інформаційної, методичної та практичної підготовки педагогічних кадрів.
· Стимулювання педагогічної майстерності вчителів.
· Вивчення якості забезпечення освітнього процесу кадрами з відповідною педагогічною освітою.
· Створення умов для активної постійно діючої системи безперервної освіти педагогів.
· Посилення інтелектуально-кадрового потенціалу як важливого ресурсу інноваційного розвитку та ефективної діяльності навчального закладу;
·
ІІІ. Система збереження і зміцнення здоров’я учня та вчителя.
· Створення в школі цілісної системи позитивного підходу до здорового способу життя, забезпечення якісної підготовки здоров’язберігаючих технологій навчання та виховання.
· Сприяння формуванню підстав для критичного мислення відносно знань, навичок, практичних дій, направлених на збереження здоров’я.
· Забезпечення учнів необхідною інформацією для формування особистої стратегії, яка б дозволила зберегти і зміцнити здоров’я.
·
ІV. Матеріально-технічна складова
Рік | Заплановані роботи |
2017-2022 | Поточний ремонт закладу. Придбання мультимедійного центру для забезпечення якості освітнього процесу. Придбання нової комп’ютерної техніки.Оновлення обладнання спортивної зали. Придбання нових шкільних меблів та дошок. Заміна світильників у коридорах та спортивній залі. Придбання нового посуду до шкільної їдальні. Створення зони відпочинку на шкільному подвір’ї. |
.
Очікувані результати
· Биківський НВК– овітній заклад співпраці, уміння жити і працювати з тими, хто поруч
· Биківський НВК– овітній заклад з позитивною атмосферою, емоційним комфортом та можливістю самореалізації кожного вчителя та учня.
· Биківський НВК– овітній заклад, зосереджений на дитині, націлений на майбутнє в єдиному освітньому просторі.
Наш випускник - успішний випускник, здатний правильно обрати професію, побудувати особисту кар’єру та власне жит
Коментарi